Βασική κατάρτιση στο PECS 17 και 18 Ιανουαρίου 2015
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας (Παιδοψυχιάτρους, Ψυχολόγους, Λογοπεδικούς, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Δασκάλους, κ.λ.π.) καθώς και σε γονείς παιδιών με αυτισμό.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας (Παιδοψυχιάτρους, Ψυχολόγους, Λογοπεδικούς, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Δασκάλους, κ.λ.π.) καθώς και σε γονείς παιδιών με αυτισμό.
Λόγω αυξημένου αριθμού ατόμων και για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής του Σεμιναρίου σας ενημερώνουμε ότι το Σεμινάριο Εντατικής Αλληλεπίδρασης ( 10-11 Οκτωβρίου 2014 ) του παραρτήματος Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Holiday Inn.
Να ενημερώσουμε ότι ο νέος χώρος πραγματοποίησης του Σεμιναρίου είναι κοντά στον προηγούμενο χώρο διεξαγωγής.
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης – Υποστήριξης Γονέων παιδιών με Δ.Α.Δ (Μέθοδος CYGNET) Πρόγραμμα Εκπαίδευσης – Υποστήριξης Γονέων παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Μέθοδος CYGNET) Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Cygnet αποτελεί ένα δομημένο πρόγραμμα με απώτερο στόχο την εκπαίδευση γονέων στην κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος. Ταυτόχρονα λειτουργεί ως τόπος συνάντησης γονέων προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις, εμπειρίες και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των παιδιών τους όσο και τη δική τους.

Εργαστήριo
Η μουσική αγαπάει τον αυτισμό
1 Οκτωβρίου - 5 Νοεμβρίου 2014
Μουσικό εργαστήριο για παιδιά με αυτισμό.
Το επιτυχημένο εργαστήριο επαναλαμβάνεται, για διαφορετικές ηλικιακές ομάδες: για παιδιά ηλικίας 5-7 και 8-11 ετών και τους γονείς τους.
Απευθύνεται σε:
Παιδιά 5-7 ετών που ανήκουν στο ευρύ φάσμα του αυτισμού και τους γονείς τους (Ώρες: 16:00-18:00)
Παιδιά 8-11 ετών που ανήκουν στο ευρύ φάσμα του αυτισμού και τους γονείς τους (Ώρες: 18:00-20:00)
Δωρεάν συμμετοχή
Για κρατήσεις: 213-017-8002 ή (υπεύθυνη: Μυρτώ Λάβδα).
Για περισσότερες πληροφορίες: www.sgt.gr, press@sgt.grΚαλοκαιρινό εργαστήριο για παιδιά 5-7 ετών & 8-11 ετών από την Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση
Τα δύο αυτά εργαστήρια προσκαλούν τα παιδιά να έρθουν σε μια δημιουργική επαφή με τη μουσική, το ρυθμό και το παιχνίδι των ρόλων, αλλά και να γνωρίσουν από κοντά διάφορα μουσικά όργανα. Η μουσική χρησιμοποιείται ως εργαλείο επικοινωνίας, ακόμα και όταν λείπει ο λόγος. Το παιδί καλείται μέσα από τη μουσική να αισθανθεί την ύπαρξή του, να εκφράσει τα συναισθήματά του, να τραγουδήσει, να παίξει και να ακούσει πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής.